Finland

Hallihallå!

update från finland här !
kom hit i går kväll,på båten sov vi bara(?!),,fast jag har inte sovit nåt inatt,så nu är jag måttligt trött -.-
men funtar på om jag ska gå och hoppa studsmatta jag :D
och asså empoo har blivit fett kaxig :O han är 10 och kan fan lite engelska,hhaha jag bah hade en godis bit i munnen så trodde han att de var hans godis så han bah ; MALIN MY CANDY !!!!!! ARRRG hahahahahahah
jag bah ; im gonna kick your ASS ! han bah ; no ! ..ja roligt smalltalk där..
ialf.,jag kunde tydligen inte få internet på min data så jag får använda pappas,där allt står på finska !!! så jag har tryckt fel flera gånger medans jag har skrivit bloggen så allt har försvunnit ett antal gånger -.- XD
lite jobbigt.. hömhöm..JUSTE ! JAG HAR INGEN FUCKING MOTTAGNING PÅ MIN TELEFOOOOON! :@ fuck assååååå XD

jag är asahungriiiiiiiiiiiig,jag vill prata med ewe på msn men hon är en skitkorv så hon svarar inte !! skit !:'(
kanske loggar in ikväll igen,.nu ska jag gå och böla

hejdååå

Kommentarer
Postat av: ewelina

haha,anledningen till att jag inte svara va för att jag va på barnkalas ;> saga fyller år idag förståryyy. men logga in igen då din mupp =)=)=)=)<3

2008-07-10 @ 13:13:50
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0