Helgen i ett nötskal

okej,jag har en hjärntumör.jag vet det asså! jag brukar få konstiga saker så varför inte det här? jag sa det till mamma,men tar hon det allvarligt? näh. jag har typ alla symptom asså!

* Nydebuterad huvudvärk som tilltar och som är värre på morgonen och efter ansträngning är viktiga varningstecken.

* Minnesförlust kan förekomma,
har en jävla minnesförlust!

* Synrubbningar, trötthet, vanförställningar och dålig balans,Illamående

* Minnesstörningar, förvirring

har ALLT det dära!:O  ajja,vi får väl skita i det då:]-.-

i fredags gick jag & amanda på tomtenatta,var fan inte en kotte ute nästan!;o men vi gick runt lite,och gjorde oss ganska hemmastadga på DUKA hahah,"välkommen till mitt enkla lilla hem:)" XD..sen tog amanda hål i örat,där uppe :) tror jag oxå ska göra det ;] får se....sen skulle vi gå och fika,men tösses var inte öppet,så vi gick till kryddan och handlade godis :) som jag inte hade ätit på hela veckan btw!:O:D så gick vi hem till mig och sminka oss lite kul,och spela in videosar,som är här nedanför XD stört :)

Snart är det jö julafton..har inte köpt någon julklapp än:D är endå rätt så pank..jag önskar ialf mig pengar,en träningmaskin och en kattunge!:) ihiih.,
imorgon ska jag vara med Amanda,vi ska till rusta och willys,måste handla klappar & så ska vi köpa hårfärg..jag ska slinga håret blondt & mörkt ;] hoppas det blir bra,amanda blir min fina frisör =)

ja jag vaknade 4 idag...så jag vettefan när jag kommer att somna;s  jag är ialf hungrig nu och ska kolla på "Million dollar baby" nu...lasse berätta om den förra sommarn,så det är väl dags att kolla på den ;d

justeeee,är ju fan lov nu!!!:D  å betyg fick vi...fick allt G och ett VG så gaanska nöjd,men nästa termin ska dom få se på fan! HÅLL I HATTEN SÄGER JAG BAH! hahaha
AAHHH när vi hade avslutning i aulan,stod alla lärare på scenen och sjöng felizanevad eler vafan den heter,så stod våran mattelärare,anders och typ rårocka, haha jag typ kolla bort och amanda bah ; Malin haha kolla på anders! och jag ba kolla så börja jag skratta(skrika) hahaha ASSÅ JAG HAR ETT JÄVLA RETARDED GARV!! XD blir nästan lite skraj..

jajja enough!

Kommentarer
Postat av: Amandah

-andningsuppehåll- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAH



fyfan va bra! Ja kan ge dig en katunge i julklapp ^^

2008-12-22 @ 11:22:57
Postat av: ewelina

feliz navidad heter de ;)

2008-12-22 @ 14:34:07
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Malin

amandah ; HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD:D

2008-12-22 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0