27 Augusti 2012

Jaha.Här har man inte varit på ett jävla tag.Så boring att skriva o inte haft lust vilket suger eftersom jag inte kommer ihåg vad jag gjort annars..
 
Ja vad har hänt sen juni?..Det jag kommer på nu är väl att jag Jocke och mama åkte med husbilen till furuvik ett par dagar.Solade ,var i parken och kolla på massa djur och sånt.Det var en mysig liten resa faktiskt.
Sen har vi flyttat från nyponvägen till Lommarvägen.Så blev man lommarluder igen.
Fast jag är väl mest i Älmsta hos jocke.Gosar med Sookie, frasse nisse osv..finns 7 kattungar där :D
 
I Maj gick jag till läkarn också efter jag hade svimmat osv,visade sig att det var akut järnbrist ,lågt blodtryck och nåt med blodet,haha.Fick nå mediciner som jag snart är klar med också.
 
Så ja,jag spenderar mesta tiden i älmsta och tar det lungt.Inte blivit krogen osv på länge heller,va väl ute varje dag på helgen förut så det har vart skönt.Men har lite lust å gå ut om nån helg..skulle va kuul.
Var till Åland för någon helg sen med Jocke,Sandra Becca och några mer,det var trevligt..
Sen spelar jag diablo 3 också med jocke,och har dödat Diablo en gång så är på andra rundan nu :D haha nörd.
 
Handlade ett par Jeans som jag faktiskt använder också,helt sjukkkt x)
 
Återkommer kanske med bilder.
 
 
Juste fan,vi hade 50års fest för Ammi också,det var jävligt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0