8 sep.

Var inte i skolan idag för jag försov mig,rejält -.- sjukt irriterande.
Har inte gjort mycket annars idag..diskat och gjort chokladbollar typ..jätte goda blev dom :D men nu ska jag faktiskt sluta äta så mycket skit och bli smal..eller något åt det hållet,haha.

Har kollat på Selena idag,jäätte bra film men sorglig :( men hennes kille är fett snygg! hahah gud.
Just nu så har jag 4 filmer med Viggo som jag måste kolla på,en är han typ helt naken i..ojoj..hahah tycker faktiskt synd om Amanda,hur många år har hon fått höra " Han är fett me snygg!" ? typ 4..haha älskar dig så min fina lilla chokladboll :D hahahh.

Imorgon ska det bli kul på Rb lektionen,filmaaa:D


HAHA,good times !! ;)


Kommentarer
Postat av: Amendah

HAHAHAHAH FETT SÖT :D

2010-09-09 @ 18:44:20
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0