21 sep.

Det här går såå bra.
Ja,det var iallafall jätte mysigt på pjamaspartyt,haha.Sen dess har amanda och holke sovit här,förra veckan.Jag har gjort mumsig mat till mig och amanda och mig & nikas.
I helgen hade vi lite folk över,och jag blev föralltid äcklad av en person,eller två.Fyfan säger jag bara.
Mamma kommer hem på fredag natt..hoppas hon har med sig nåt till mig -.- annars får hon åka tillbaka.
Har levt med 3 grisar nu i en vecka.Niklas pata och blomm.Okej kanske inte grisar,men det är inte vackert i köket när jag går upp på morgonen.Dom lanar¨.

Imorgon har jag kanske prov i historia,hoppas jag.Sen ska vi paddla på gympan igen och göra klart muman.
Så ikväll ska jag duscha,äta och plugga!! sounds great.
Men först ska jag kolla klart på Angel och lite Joey :D

kanske kommer bilder om jag orkar från festen.Brukar ju ta ett tag,haha.

FAN också jag måste tvätta..har skjutit upp det i en vecka för jag ooooorkar inte..huhuhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0