FÖR ATT SKOLAN ÄR SÅ KUL

Sitter på MUMAn..har inte gjort nånting,för han pratar i 180 så fattar ingenting,he lost me long ago om man säger så.Slutar om en timme och lite mer.Har såå tråkigt o är hungirig.Bara han inte ser att jag inte gör ett piss,då blire jobbigt.Höööööhööööhöhöh.
Så länge så kan vi prata om vad jag är sugen på :)
Typ..nej jag vet itne,asså jag är skit hungrig,men ändå inte sugen på något direkt..då blir det fett jobbigt kan jag tycka.Men kanske morfars äppelpaj,eller mormors palt? MIN kyckling kanske?:O ja mycket möjligt..
Nåväl,slutpratat om det.

Idag har jag haft historia,tråkigt.Sen lunch och gympa.
När jag är klar här och han har slutat att babbla så ska jag vänta på mamma,som ska hämta mig,hoppas jag.Vi ska sola ooch skit.Är så jävla vit.Typ " i was walking with a ghost"..i said PLEEEASE. damdamdundam. Yyye.
Nu ska jag hitta något annat att roa mig med.
FET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0