Valborg osv

Enda orsaken till att jag har kvar den här saken är för att jag ska komma ihåg vad jag gör om dagarna,eftersom jag är typ senil :)

Ja,på Valborg i fredags blev det ju lite mycket kanske.Först var vi här med mig,Niklas,Pata,Johan,Thomas och Ewe :D♥ Dom gjorde middag och åt,sen körde vi ölspelet ett tag.Mycket trevligt.Vid 9 eller något skulle vi gå till Jonte,och det tog ju sin lilla tid.Blev bråk som vanligt,några jävla fittcpkuk ungar som var 15,16? höll på..Någon kasta en flaska i niklas huvud och han bah kasta cyklen och skrek " VEM VARE SOM KASTA?!" HAHAH,det var ju lite komiskt.Dom höll på en stund,sen kom sonny som skulle skjusa oss,typ öste på småskitarna ,sen åkte vi :D haha.Åkte till havspiren och lämna en sak till mamma,sen kom vi äntligen till Jonte.Träffade en massa kul folk,och hade en kåt hund på mig,hahah så söt.
Där blev det enormt för mycket hahah men vafan,valborg en gång om året ju bah :D Men det är så fruktansvärt frustrerande när man inte kommer ihåg allt,men man får väl vad man förtjänar.

Niklas hade ett glas i fickan när han bråka med dom där också,så hade det gått sönder när han rulla på marken så han hade värsta cuttet i magen,men han omhändertogs(?) haha,av folk hos jonte.
Vi,ewe,johan pata och joel började gå hem typ..någon tid.Kom hem och slängde mig i sängen.

Mådde så dåligt dagen efter alltså,allt snurra och bah usch bara,haha.Låg i sängen halva dagen,sen åt vi donken.FAN vad gott det var då! yummi yummi in my tummy. Sen kollade vi på LOST resten av kvällen tror jag.

Idag sov jag ganska länge,eller låg mest och degade liksom.Nu sitter jag här med moor och kollar på lost :D dricker redbull och väntar på mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0