Måndag

Tjobrelopa!

Inatt sov jag typ bara två timmar eller nåt,så jag tog en sen buss till skolan.Kom dit halv 11 ungefär och hade ARL då.Gjorde 1 och en halv uppgift.Fick tillbaka en sak också som jag tokigt nog fick MVG på :D och så fick jag godkänt på provet,så har bara lite kvar i den kursen.
Efter det vare lunch,nå äcklig kebab grej så drack vatten.Sen hade vi engelska där vi gjorde lite grejer i boken och jag tog reda på vad jag hade kvar att göra..kanske hinner man med det med..he-he.
Sist vare MUMA,fuck flash är allt jag har att säga.

Nja,har varit en rolig dag för övrigt,nu tänker jag plugga matte om jag orkar,har prov imorrn.Sen ska jag SOOOVA.
Täby C på lördag kanskee? Guut.

Fett tråkigt utan bilder och så,men man kommer ingenvart med det här internetet..ska få annat i juli,så YEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0