onsdag

FAN vad jag hatar nys-attacker.Börjar bli lite små förkyld,tur att det är lill-lov nu då ! Wohoohh.
Skola idag,onsdagar är fan oändliga..Först var det naturkunskap,pratade om insekter typ,oj så roligt.Sen svenska och resurs.Sen lunch,äckel mat som vanligt så blev en macka istl.Har haft en jävla magnip hela dagen,jobbigt.

Efter lunch hade vi mediakunskap,fick lite grejer jag ska göra och till sist hade vi esv,estetisk verksamhet.Kom ganska långt på mitt burkomslag typ.Sen tog vi rast och lekte ute i sooooolen,as najs.
Tog bussen hem och gjorde inget speciellt.Tog en powernap på en timme vid nio,hoho.Nu ska jag göra gröt och sen sova,ska ju på bio i sthlm imorgon med Amanda,Holke och Eliina:D


Amanda springer mot grönt.
"'Vem är där nere?"

HAAA-HAAA.


Idag fyller Zelda 1 år också !!! GRATTIS MIN SNUTTEPLUTTEBEBIS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0