you die when you're young

I fredags gick jag,mamma och amanda ner till stan,jag hade presentkort på kappahl för 900kr.Handlade 5 tröjor,typ en blå shorta,en blå vit myströja och mussepig tröja :D fast mamma fick lägga till lite (A) hoho.

Hmm,igår gick jag,mamma,ammi och caroline ner till G och käka.Alla va helt galna för de var så god mat,haha.
Efter ett tag orka jag inte med alla fyllon så jag fick hem.Gick vilse också på flygfältet..-.- typ in i en skog och ramla och hade mig.Bah shit om nån skulle se mig nu,tänkte jag.Alltid lika smidig och smart!
Ialf,hem kom jag.,till niklas.YEEEY sa alla och gjorde vågen.
Nejmen jaaaag var uppe ett tag sen gick jag och la mig typ 3..hade precis somnat när 2 damer kommer hem as packade.Låste min dörr jag och försökte förtrycka oljudet.

Idag vakna jag av Joline och Joy som knacka på min dörr och ropa på mig,haha.Gick upp,såg mamma som inte såg ut som en dag över 25.hm.
Åt bulle och lekte med baarnen,dom har blivit så sjukt stora! haha så rackarns söta.
Vi blåste upp massa ballonger och hade disko i mitt rum ! oj vilket röjj kan jag lova.
Dom var här ett tag sen åkte dom heem.Då gick jag och mamma till grillen här uppe och mötte Caroline och Ammi.Gick in dit,mamma åt pizza,vi andra kolla på och åt kanterna,haha.

Sedan hämtade vi bilen och handla donken,sen till solbacka och seeen till flygis,handla godis och tidning!
Och nu är vi hemma!
Och det är en spindel i taket :'( kommer säkert hälsa på mig i natt..

Det jag måste göra ikväll är att plugga på ARL,prov imorgon.Sen måste jag duscha och städa lite.
Gissar att det enda jag kommer göra är å duscha..


"Var det pata eller?" HHAHAHAHHA


det här är mitt 800;ade inlägg också..man har alltså suttit här och skrivit 800 gånger..vilket liv.

:)


nu dog mina fingrar också.Hejdå.
eller vänta,FITT VÄDER! HÅHÅHHKSOSOMSD!"#!#!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0