22 juni 2010

Okej,nu ska jag tvinga mig själv att blogga,så jag kommer ihåg vad fan jag gör om dagarna.Minnet börjar svika redan nu :D skitbra.
För det första : fyfan vad ni inte passar,äckelpeckel:) hahah.
Och ikväll har jag varit med Elin,Amanda,Elina,Fredrik,Espler och Wille? vi var först i parken ett tag,sen gick vi runt på stan och till donken.Där träffade jag på a blast from the past eller vad man säger,riktigt trevligt faktiskt,haha.
Imorgon ska jag diska en helvetes disk,och träna.På fredag äre midsommar.Då ska jag och amanda tälta i räfsnäs och äta mat och godis tills vi spyr:) WiiiiiHuuuuuuuuu.
Men nu ska jag göra popcorn och kika på ALIAS,gunatt.

Och idag fyller Elina år !!! GRATTIS ♥

Kommentarer
Postat av: a

DEN ÄR JU SÅ REDIGERAD SOMFAN! har ju ändrat allt på den bilden tat lugnt, inte ens du på bilden typ apa

2010-06-30 @ 23:40:49
URL: http://grisberg
Postat av: Elina

Lite seg me de här men TAACKAR FÖR GRATTISET :D Vi hade de ju ganska trevligt haha :D <33

2010-07-02 @ 14:11:30
URL: http://allotropi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0