25 juli- finland

Då ska vi se.Igår åkte vi inte till seinäjoki för det blev för sent.Min lasagne blev skiiiit god alltså,tyckte Mark och Jonas också :D hahah.Igår spelade vi badminton och crocket tusen gånger om typ,men blir så jävla arg för jag förlorar -jämt.Men sen spelade vi poker och då vann jag ! aaeej är bra på nåt ialf,haha.

Just nu är katja här,hon har gjort mat så ska väl äta snart.Sen får vi se vad som händer..imorgon kanske vi hälsar på riika eller något.Vet inte riktigt när vi ska hem.Inte för att jag vill det men det blir väl om en vecka kanske (:
Och jag SKA lägga ut bilder..snart.Internet är så segt så får bara damp,haha.Jag tog kort på min lasagne också så ni ska få se,hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0