Nyår 2010

På nyårsafton var vi hos ammi & Co,som för övrigt inte kan sluta läsa min blogg!!! -.- GOD DAMN IT,WOMAN! hahah.Vi käka middag osv där,sen blev alla lite sisådär as packade,speciellt lilla ann-marie som man fick hålla runt armen så hon inte skulle ramla:D haha. Vid 12 slaget gick vi till Grind kullen och smällde raketer.Träffade kjelle och gluggen.Kjelle hade ramlat ner för kullen och såg ut som en snögubbe! hahahah.
Vi var där ett tag,sen gick vi hem och åt västerbottenpaj och glass typ ! Jag och ammi hade kul på väg hem ialf,slängde oss i snöhögar :D hohoho.
Jag och carro prata ett tag ,lite killar och skit som vanligt :) Sen slagga vii,i hennes stooora skööna säng ;) haha.

Jag har fett sjuka drömmar och gör konstiga saker nu för tiden ;s  Carro väckte mig och skratta.Då hade jag legat och typ spottat på täcket,hahaha jag typ drömde att jag hade nåt på toppen av tungan XD Och nu imorse hade jag sagt till mamma bah ; ÄR KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN ELLER ÅTTA PÅ KVÄLLEN!?!?!!? as högt,hahaha.Kuligt :D
 hm..ifredags sov jag bara..sover as mycket,jääätte nice :)

Idag var jag och mamma på stan,kollade på min dator,som va sjukt liten :(  så jag får leta efter en ny,,

Jag,ullis,matilda och mama har precis käkat middag,lax och potatis..jätte gott!

Det blev inget finland heller det här lovet,är så kort så ganska onödigt..Blir lovet i februari istället!
Bilder finns på bilddagboken,och dom kommer nån dag här om jag orkar..
Jag är trött nu,IGEN !! så jäääävla trött ;s
JAJJA,HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0