deep shit..

ingen skola idag,har tränat och städat..
Fick ig på naturkunskaps provet,5p ? måste va nåt fel..sen G- på en annan sak om planeter? Hon är ju skadad..
Imorgon går jag till två,har engelska där vi ska skriva klart grej om en film,sen SH i två timmar..och till sist datakunskap..Sen halv fyra ska jag till tandläkarn :(  fy farao..

Niklas gjorde kladdkaka,som var aaaas god igen,mumsigt:D

fredag ska ammi och carro hit så ska vi ha middag och annat kul..funderar på att färga håret också..hm.
Sen så har jag och niklas underbara planer till när jag fyller år ,ska bli skiiiita nice !! (:

Har omprov då på fredag i NK,måste plugga imorgon..sen matte prov nästa vecka,.ska nog stanna i skolan imorgon tills jag ska till tandläkarn,och göra lite ARL uppgifter..behövs kan man ju säga -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0