14 januariii

HAJJJÅÅÅÅÅÅ°°°!

Sitter i skolan nu och har väntat på mamma i en timme,kan lika gärna skriva lite då -.-
Igår tränade jag för första gången på träningscykeln och mer.Gud säger jag bara,det var fan på tiden att jag börjat,för jag höll på och dö typ :D ahahha,går nog bättre med tiden,heh.
Idaag har jag inga planer på vad jag ska göra..blir väl typ träna och film? För imorgon är det fan freeedag!! DÅ måste man hitta på nå skojjsigt! vara i norrtälje kanske,bort från skithuset liksom.Hoppas nt har något att erbjuda då..
Just nu är jag ialf jäävligt hungrig..har hittills ätit ett äpple,en hård macka och en mandarin..ska äta kyckling gryta till middag!:D:D♥♥  åå va det är gott :) haha.

Det känns lite grand som att jag har tappat bloggandet lite..stämmer nog alldeles riktigt..börjar nog skriva mer när jag har fått min egna bärbara dator..om det händer vill säga-.-

ω rumpa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0