20 december

Fan vilken dumjävel jag är egentligen..men det skiter jag i :D

Helgen har varit najs.I fredags kom Ullis hit med Tilde,hennes hund.Zelda spenderade i stort sätt hela helgen under badkaret,hahah.Vi åt middag o grejer.
Sen på lördagen var jag och mamma ner på stan och handlade present till mormor.Och jag köpte byyxor.

På kvällen gick mamma och ullis ner på stan och åt.Sen skulle dom till ammi så dom hämtade upp mig.Fixade mig rekordsnabbt : D höhö.
nyponsvackan var det väldigt trevligt..fast några cp;n fanns det såklart också,som inte vet hur man uppför sig.
Sen åkte vi hem och hade det ännu trevligare..hahah.

I söndags fyllde mormor 74 år, så där var vi ganska länge..åt och sånt.

Idag skulle jag med till sbk,men pallade inte,så sov till typ 11. sen åt jag gröt :) hahah värdelöst det här är.
IALF..jag har diskat och lite sånt..träna lite och duschat.

Imorgon ska jag till sbk och göra mig till nytta.
onsdag blire täby c tror jag,med amanda :D Som vanligt är jag sent ute med julklappar..det blir nog bra.




mosigt !



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

helt sjukt asså..hahahah
.

Kommentarer
Postat av: Amendah

Hahah vad menar du med ännu trevligare? ;)



Så nice de blir i täby då :D:D

2010-12-20 @ 20:19:10
Postat av: m

hahah jadu det kan man undra ;) :D HAHA.

jaaa =D

2010-12-21 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0