Nu jäfflar!

Nu har jag bestämt mig för att börja skriva igen,om jag kommer ihåg :D
Idag i skolan hände inte så mycket,ändrade tid till mitt töntiga möte med lisa åse.Bra minne man har också..
Sen hade vi Rörlig bild i två timmar,jag och Amanda lekte med microfoner..stavas det så?haha.Jag var nyhetsreporter också med en muffmic! Och sago berättare,hahah.Deet var kul.Sen hade vi matte,fast jobbade ju ingenting och gick och käka lunch på lektionen.Kycklingsallad vare,ganska smakligt.Sen slutade vi,bara två lektioner på tisdagar och torsdagar,så det är najs :)

Efter skolan gick jag,amanda och elias ner till kryddan och sen station.Åkte hem med bussen,typ bara gamlingar vid den tiden,halv ett typ,haha.
När jag kom hem så sa jag till niklas
- Har min box kommit?,som jag beställde i söndags.
Han bah nej.Så plingar det på precis,och vem var det?Jo,postmannen!!! paketet var var fett för att klämma igenom brevlådan så fick det av han :D Bara slet upp skiten o bah YEEEY.Köpte sista säsongen av buffy alltså,haha.Sen så har jag städat lite,bytt sänglakan och sånt.Snart ska jag ta makaroner av niklas,svin hungrig.Väntar på att han och Pata ska gå,hahau.

Jag har inskaffat mig en plattång,lite skolgrejer och lite kul.
Mamma kommer väl hem senare,då ska vi typ till Kjelle och kolla på något,hälsa på felicia också.
Ska väl slänga in en ny header när jag har ork att göra en,haha.

På fredag blir det kräftskiva! Mysigt.
Och jag är duktig i skolan,än så länge :D bara en röd dag so far.

Ikväll ska jag bada,plugga lite och hoppa in i min skööna säng o titta på film :D


Nykläckta kusinen Felicia för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0