Tiiiisdag

Hmm,nu är lovet slut och det hände inte så mycket annat än det jag skrev förut.Var på en fest i fredags då,med bla Niklas Robin Elina Robin Oskar Blomm Johan osv,träffade trevligt folk där med.
Sen igår började skolan,kul kul!

Idag är tisdag och det är sooool och något varmt ialf.Hade MUM första lektion,sen gick jag,Elina och Holke till Willys på gympan för vi hade inga kläder.Där köpte vi glass godis och cola och satte oss i solen,as najs.Blåser dock,vilket för att håret blir skitigt -.- hm.
Sen hade vi matte,där satt vi vid datorerna bara så.Och fick reda på att jag kaaanske fick G på matte provet jag gjorde innan lovet,men han har ju aldrig sin pärmjävel med sig,så han va inte säker.

Efter det hade vi mpr,men vi hade inget att göra i våran grupp,så jag,Johanna,Valle och Holke lekte pictionary på tavlan istället.Var skit kul faktiskt :D haha.Sen skulle vi ha svenska men jag drog till tandläkarn,skit nervös av nån anledning.
Har en rysk läkare som jag tycker är skit bra.Hon var en kvart försenad dock,och mamma skulle på möte med niklas på körskolan så hon var tvungen att gå en viss tid,jag bah AAHH lämna mig inte ensam liksom.Men hon var så braaa så det tog bara en kvart,högt,att laga två hål..UTAN BEDÖVNING! awihu.Jag tänkte att jag ska ju äta efter så orkar inte vänta på bedövningen.Det ila rätt mycket och jag tänkte typ SLUTA BORRA ANNARS DÖDAR JAG DIG DIN JÄVLA RYSS! ..men det gick ju bra,dom tyckte jag var duktig :) hahah.
Sen släppte mamma av mig hemma,dom kommer inte hem förens 9 så,ensam hemma = sjunga högt som fan och laga maaat! mat= hårt bröd,haha.
Bilder från idag kommer i nästa inlägg.
Nej hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0