oh hot damn,this is my jäääam.

HOE HOE HOE.

Idag har jag inte gjort mycket,lidigt om inte annat.Men jag är tuff!
Vi käka lövbiff o poommes idag,och jag som brukar orka typ 5+ lövbiffar,orkade bara !!! magsäcken minskar och världen går under :( men som sagt,i'll live. 

Tränade precis,lite sent men har man tråkigt så har man.Och just nu kollar jag mailen och väntar på att LOST avsnittet ska ladda klart,det är avsnitt om min älskling bara typ !! Richard in my
Och till det ska jag göra en toast och oboý! fan vad nice..

Imorgon vet jag inte om jag ska till skolan..vill det utan bara helvete,men jag har ju inte ofta tur så..sånfall åker jag med mamma till sbk tror jag.Sen måste jag sola,blekfis.



Jag vill se Remember me & The last song,nuuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0