Sunday

Igår var mamma ute med anneli,och jag var här ensam ett tag för niklas spelade fotboll med Joel thomas och jossan.Vid tolv eller nåt kom dom hit och skulle spela anden i glaset,så jag gjorde ett bräde till dom så gick dom till lilla stugan och spelade,men det funkade inte så dom körde YATZY istället :p . Själv somna jag runt ett med min bebis :)
Min data funkar till och från verkar det som..nu har jag ialf lagt över mycket grejer till minnes usb.Idag skulle jag och mamma på visning egentligen,men vi tar den som är imorrn istället på kvällen.Så idag har vi inte gjort så mycket,åkt till affären och handlat mat..och ätit..nu kollar vi på top model.Ikväll ska jag duscha och plugga sen sova typ.

Leona Lewis - Happy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0