Onsdag

Igår var vi hos Kjelle för att Vanessa fyllde 7 år.Vi käka lite och snacka,sen drog vi hem.Sarah sov här i natt också.Imorse gick vi upp typ halv 7,hur jävla trött som helst ! Mamma släppte av mig och sarah på café hörnan(?)..vi tog en macka och varm oboy innan skolan.Deet var gott ;D men båda fick ont imagen av chokladen :o hm..
men jag tål typ inte mjölk,så inte så konstigt kanske :D
Idag hade vi ju skolfoto..och fyfan säger jag bara!! dom tog typ hel-foto på enskilda fotorna..så tjock och en finne i pannan..bah fiiiint ! -.- klass fotot gick väl sådär..smyg kollade lite,men såg icke så mycket..
Efter fotot så hade vi mediakunskap ett tag,gjorde nåt med norrtälje tidning..sen hade vi resurstid,pratade om klassresan typ.Det ska bli kul.Efter det vare lunch,potatisbullar!!! jätte gott :D haha,bara jag som åt -.-
Efter lunchen hade vi svenska,där vi gjorde nån uppgift,jag amanda och elina satte oss ute och gjorde den..blåste som fan gjorde det.Sen hade vi mediaproduktion,skrev en liten historia typ.Sen slutade vi.Då satte jag mig och vänta på mamma typ i en kvart,sen kom hon då åkte vi och handla sen hem.
Imorgon kan vi sova lite längre så det är naaajs.
kanske stavfel eller whatever,rå trött..hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0