torsdag fredag

Igår i skolan hade vi matte,naturkunskap och datakunskap,vi fick sluta typ ett :) roligaste grejen hände på rasten innan datak.
Jag,amanda,valle,simon elina och tommy satt och lekte med datorerna,dom va inne på "tyda.se" och spela upp ord.Så säger tommy ; malin är,så fyller datan i , en jävla idot.och typ Jag gillar,oralsex.Så kommer thomas,läraren bakom dom,som bara jag och amanda ser hahaha,och tommy märkte det inte så han fortsattte :D haha skit kul vare.
Efter skolan gick jag och amanda ner på stan och prövade fula kläder och så.Skämde ut oss lite på lilla torget.Sen skulle hon på nå möte,så jag gick till sarah som va på conclean.Sen gick vi upp till anna och sarah klippte sig,lite till och från. haha.Sen satt jag på en bänk själv en timme innan mama kom och hämtade mig -.- segaste cp;t.
Sen gjorde vi väl inte så mycket här på kvällen.

Idag har det fan inte hänt mycket,och händer ingenting ikväll heller tydligen -.-

tråkigt som fan här asssssssssså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0