Måndag

Idag försov jag mig och hade världens magknip så jag va inte i skolan :( Istället har jag städat och diskat här hemma,och lekt med zelda.
Kom nyss hem,jag gick ner till bryggan ett tag,lyssnade på musik typ.Sen kröp det nåt i mitt håår :(  och så såg jag en söt liten groda och tog upp den,den va typ mellan stor,så bajsa den på mig !! å det var inte en liten korv heller,utan värsta katt-korven!:OO kasta den åt helvete :D haha.
Ikväll blir det väl att kolla på tv tills jag blir trött,sen soova.Imorgon är det skola,vi ska paddla kanot på gympan? vi får väl se hur det går ;)
Sarah ska bo här också,i två dagar :)


jag vill festa,supa,dricka,kröka whatever its called!!!!!!! NUUUNUJUNUJNUNUJGFDF

Kommentarer
Postat av: ewelina

jag vill också!

2009-09-07 @ 20:54:12
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0