tack !

jag är så otroligt jävla less på det här.Man bara ger,ger och ger.och vad fan får man tillbaks?
ingenting.
Blir bara utnyttjad hela jävla tiden för att få som ni vill.Och förut har jag stått ut med det,men nu är det fan nog!
Vad är ni för vänner? jag ställer upp för er dag och natt,24/7 men man är ju inte direkt uppskattad.Jag är bara för snäll helt enkelt.Gör så att andra mår bättre framför mig själv,så att alla andra känner sig bekväma framför mig själv.
Och jag förstår faktiskt inte själv varför jag ens pratar med dig och är snäll mot dig efter det du gjorde..
återigen,för jävla snäll.
shit jag orkar inte.
Och du då.När du vet allt,när du vet hur jag fortfarande känner,så gör så sådär? Hur fan tänker du ?! jag bryr mig inte om att ni är,men kom fan inte till mig ! ??¨
jag skulle aldrig göra så mot dig,aldrig.Vad ni har är falskt,bara fel,inte på riktigt.Ni är så jävla omogna.

När jag beter mig sen,hur jag skulle gjort från första början,kalla mig inte dryg,kalla mig inte bitch eller tråkig.Det förtjänar du,and you know it.
jag tänker sluta vara snäll tills ni fattar . ni tar mig för givet.jag vill inte låta självgod eller vad det heter,för jag bryr mig inte så mycket om mig själv så att säga,men nu pallar jag inte mer.Vad ni gör är fel.

och det värsta är att,trots allt det här,så ställer jag ialf upp för mina vänner,alltid,tills jag dör. Men men,what to do?

Over and out.


Kommentarer
Postat av: ewelina

Vad här hänt? :/ <3

2009-09-29 @ 16:27:32
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

Äh, strunt i skitstövlarna bah! :)<3

2009-09-29 @ 19:04:21
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0