23 september !!

Idag på svenskan hade vi ingen lärare fast vi hade fått uppgifter av henne ialf..amanda gick på nåt möte,och jag satt där med huvudvärk och smsade..hade svårt att komma i gång,men sen gick det !
Sista lektionen var mediaproduktion.Jag jossan och elina var så jävla hungriga så vi trodde vi skulle dö !:o haha,ritade pizza,ost och hamburgare på tavlan..Ialf,på lektionen skulle vi skriva en inledning på en deckare,med hjälp av uppgiften vi hade förra veckan,när vi skulle antekna vad vi hörde,kände osv.Det skulle vara 3000 tecken,på ca 1 timme..gick också trögt,men hann ialf färdigt.
Efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi till mormor och fixa lite grejer.Sen till en visning på ett hus som Kjelle var på..ganska mysigt men det finns ju en viss någon som håller på och planerar . "- här ska jag göra en sån här, "- jag ska den här där.." dööö..  He-he.
Efter vi var klara där åkte vi och handla på Willys.Jag köpte två stora Redbull till imorgon,eftersom vi ska dygna på klassresan! Om vi klarar det vill säga.. ;)
Sen köpte vi pizza ( som jag aldrig tänker äta mer i hela mitt liv ) , sen drog vi hem.

Nu har jag packat klart,duschat och ska snart sova ! Har zelda i mitt knä,och hon fes precis..mmm just lovin the smell! huhu min bebis :) hon följer efter mig hela tiden,och sätter sig och kollar på mig och mjauar,sen när man ska ta upp henne så hoppar hon typ upp,hon är fan läskigt lik en bebis :D hahah ♥

Imorgon åker jag in till amanda i vanlig tid,och så ska klassen mötas kl 10.00 utanför skolan. Det ska bli riktigt kul asså,om allt blir som vi tror det ska bli. Kolla på film,äta middag,ha "gala" klänningar på oss,(eftersom temat är film) , sen på natten blir det att kolla på The shining, och sen spökrunda !!! det spöker ju på barnens Ö,huset vi ska va i..så det blir kul (;     Har laddat kameran och packad typ klänning,mjukisar,skor,mysiga tröjor och mystofflor (A) hahah. Alltid redo!
Shiit vad långt det blev.Men vi ses väl på fredag !!

Hoppas på att det blir nåt i helgen också,med ewe :) ♥





Hej gammalt ! Haha ! ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0