Second chances they don't ever matter, people never change

wassap biatches.!!
sitter hos mormor nu,vi har precis fikat och snackat lite skit.Efter skolan gick jag och amanda ner på stan,mötte hennes mamma,gick in på banken,amanda skämmde ut sig(kul som fan),sen hamna jag här,hos min lilla favorit mojmoj :)
Snart kommer mamma,då ska vi till banken,hämta ut mitt studiebidrag och sätta in på mitt konto typ? sen handla.Sen blire väl att åka hem,vi ska käka pannkakor idag,wihi!
vad vare mer...
ah juste,jag har choklad fläckar på "min" tröja..amanda såg det idag,hahah heffaklumpen! men det är gutt.
Imorgon = fredag .. = ?!?!!? hm hm hm..nja jag vet inte,haha.

Hade fan matteprov idag också,på morgonen,Oförebredd.Det gick bra! -.-  nat.Men om han ger mig ig ska jag ge han något annat!!! jeffla lelle !
mycket sladder och jaller nu! Nu ska jag gitta och chilla lite med chirre,dirre,disse och misse.
Siya!


Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change  ;)

Kommentarer
Postat av: ewelina

sv: visa bilderrr då =D

2009-10-08 @ 17:28:09
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: RandomCrank

Hihi

2009-10-08 @ 22:51:12
URL: http://randomcrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0