onsdag

I morse hade vi mdk prov först,det gick väldigt bra.Svarade på alla förutom en fråga.Sen hade vi matte,fick reda på vad vi fick för betyg från proven..aa men one guess vad jag fick.6/26 alltså IG !!! hahah,är faktiskt inte så förvånad,same old same old liksom.Sen gick vi ut och hade lång rast på matten.Sen vare resurs,vi jobbade på annonserna som är deadline på fredag..blir ju lite tricky.Efter det var det lunch men som sagt(ovanligt ord),så blev det ingen.Köpte macka istl.
Sen hade vi SH.En kille som pratar om ekonomi..det är fan den ända lektionen jag nästan somnar på varje gång"!! så obeskrivligt tråkig,haha.Sen skulle vi ha svenska,men läraren är sjuk så jag simon amanda jossan valle och tommy satt i klassrummet och dom mobbade mig.. :( hahah.Sen fick vi inte vara där längre! suck på lärarna..men efter det hade vi mpr text.Min lärare sa att det gick jätte bra på provet,så vi får väl se imorrn vad jag fick..gjorde nån sak på datorn sen sluta vi.Då hämtade mamma mig så gick vi till banken och skit,handlade sen åkte vi hem.

Jag håller nu på att packa..lite sent ja.Och det går så jävla trögt.Ska ta med väskan imorrn till nt för att vi åker inte hit imorgon,utan direkt till sthlm efter skolan typ..så man måste tänka lite längre fram,som inte går så bra..
Jag och niklas ska ju åka själva på båten,så vi får väl se hur det går ;)  I finland ska jag bah chilla,leka med djuren och plugga,haha.Kommer hem den 30 ; de oktober på morgonen.

Jag har bara käka två mackor idag så är SKIT hingrig!!! blir väl mackor och varm oboý MMMH :D höhö.

Imorgon ska vi till NT tidning på studiebesök..yey? nä.

"Allt som är värt nåt får man slita för."

Kommentarer
Postat av: ewelina

MALIN MALIN! den där läsken vi snacka om, som vi inte minns va den heter? JAG VET NU! San sao! :D minns du???!??!

2009-10-23 @ 16:04:23
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0