marknad!! och en jävla massa bussar

Fick ju inte värdens bästa start på morgonen men..det hoppar vi över här,he-he.Jag sov ialf riktigt bra förutom några väckningar i natten..Vanessas säng är så sjukt skön :D haha.Gick upp,var faktiskt ganska pigg,sen åkte alla så jag var kvar hos kjelle.Jag drack äppel juice och så kom amanda upp ett tag innan vi gick till skolan.
Fyfan vilken kyla det är ute då ! :(  frickin cold.
Dagen i skolan har vart slapp som fan.Vi började med matte,där vi gick iväg och satt vid datornerna och lyssna på Erik grönwall ♥ .Så kommer läraren.Han är för jävla skön asså,han bah gick in och kolla att vi satt där och typ "- jaha.."  vi bah Eh.. så sa han "-ska ni på marknaden då?" haha me likey han.

Sen skulle vi ha Naturkunskap,men läraren var inte där så vi fick uppgifter..tror att jag var den enda som gjorde den,eller två tal ialf,sen lekte vi i klassrummet,hahah.Gud så kul vi hade,jag amanda tommy elina och josefin.
Körde lite ord lekar(?) på tavlan och åkte runt på ..vad heter det?..en sak som man har papper på,som är typ vid brösthöjd och rullar! haha.Sen gick vi till coop och öb och handla lite.Sen åt vi lunch,jag åt två mackor med god krydda på! amumsmums.Efter det skulle vi ha datakunskap,men våran grupp skulle tydligen få ledigt,så vi kunde ha gått ifrån skolan en timme eller två tidigare..men nej dom är sega som få.

Ialf,då var klockan runt kvart över 12,och jag och amanda skulle med bussen till gräddö 1225.Så vi sprang,och vi sprang,så som vi aldrig sprungit förut ! haha nej,men JAG sprang,och amanda var chockad,hahah.Men vi hann ialf med den.När vi klev av bussen möttes vi av niklas johan oskar och thomas,niklas gick med oss hem och resten tog bussen.
När vi kom hem duschade jag och bytte kläder,äntligen.Vi fick lite bråttom för vi skulle med bussen till nt.Så då sprang vi igen,haha.Åkte till station,sen tog jag och amanda grind bussen till markuskyrkan,gick hem till henne,jag var vääldigt nära på att kissa på mig,hhaha.Var hos henne en stund,fixa oss,tog bussen igen till station,sprang,hämta ut pengar,sprang igen.Tog bussen till Rimbo,träffade robin och klein :)

När vi kom fram gick vi runt och titta lite..börjar bli lite tråkigt med marknader..bara samma godis,samma karuseller,samma saker,samma stånd.Vi åkte iallafall en karusell direkt med Elin och nattis,guuuud säger jag bara,mina kinder var fan bakom öronen nästan,Vi åkte virvelvinden? eller vad fan heter den? jaa efter den mådde jag ialf illa,så vi gick runt lite.Efter en timme eller två träffa vi tommy och micha,som vi var med.Träffade också max och victor!
Sen köpte jag massa godis,eller massa och massa,det vanliga.Remmar,minkyssar och nougat grejs? haha,sen käka jag en pizza slice,nöjd blev jag.Haha ;d Sen började vi gå mot bussen.Åkte till station,gick in till vänte grejsen och köpte pommes,delade med amanda tommy och micha.Sen tog jag en buss jävel till hem till gräddö.Vid affären satt niklas och joel och väntade på mig,vi fick skjus hem för det typ hagla?

Kom hem nu för ett tag sen,fryyser som fan :(   ska typ kolla på film nu med niklas? men jag går nog och sover snart..
Imorgon är det en ganska värdelös dag.Resurstid,SH och mpr,slutar 1350.Då vet jag itne vad jag ska göra..

Handla :

Laddare.
Hudkräm.
Handla massa jucie och skit på lidl!
hade något mer som jag glömt -,-


Helgplaner ; plugga lite , fest? eller något skojj :D
screw the stavfel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0