jag kände att detta är ett problem värt att ta upp på bloggen

Okej.Så här ligger det till.Jag är as trött,men skit hungrig.Vet inte vad jag ska äta.Funderade på att strunta i att äta.,men kom på att då kommer jag bara må illa imorgon bitti.Så what do to?
Kanske göra nudlar..? Nä,jag orkar inte diska kastrull.
Macka? Nä,det käka jag idag.
Nä,nu blir jag bara ledsen :( 
Man kanske ska ta upp zelda som ligger och slaggar och snarkar på soffan,och gå in och sova?
Hmm..
Jag och niklas skulle göra kladdkaka förut,men det blev inte av,fyfan ;(
Okej jag har tagit ett beslut : GÅ OCH SOVA UTAN ATT ÄTA!

Detta kan man ju kalla i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sucker;)

2009-10-16 @ 15:26:09
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0