AEJ LÄGG AV !

YO YUU

Idag har vi typ inte vart hemma alls.Vi åkte till nån stad på V eller U,som ligger ca 8 mil härifrån,typ vid 11.Åkte till massa loppisar som Katja går på.Vi hittade en gammal pilot mössa typ,när det är grejer vid öronen,så fanns det en mic typ så jag sa ;
Hallå? i den på kul,så säger niklas : Tänk om nån skulle svara bah MITÄ?! med sur röst. HHAHAHHAAHAH ojojoj vad jag skratta.Ni kanske inte fattar,men om ni tänker hur det skulle se ut liksom..hahah dagens bästa,tog kort på mössan också,så den får ni se när jag kommit hem :D

Sen åkte vi till en stor affär som vi brukar åka till.Sjukt stor asså,större än IKEA ;) haha.Där var jag en PersonalShopper till niklas,han köpte en jacka och två kofter typ,kill kofter då alltså,haha.Skit snyggt var allt.Fick ingen lön men..när vi var klara gick vi och åt Hamburgare. bara för att jag åt halva 90g burgaren,och halva pommesen,så börja niklas snacka om aneroxia? att det är så det börjar,att man gör matsäcken mindre.Och så fick jag sex nyfikna ögon på mig..jag bah Eh? Jag?Malin få aneroxia? Ha-Ha..i ett annat liv kanske.
När vi äntligen släppte det ämnet drog vi till ännu en loppis och åkte igenom staden.
Sen vid sex var vi i Kauhajoki igen,då köpte min käre fader en Ipod till mig !! hihi en blå,så fin så.Blev as glad :D hahah.Har redan tappat den en gång,men det var ju inte så otippat kanske?
Sitter här nu och diggar i takt till musiken..hahah nej.Lopeta! ni ni mutta ni ni . hhaha gud vad jag älskar finska :)

AAANYHOW.Imorgon blir det väl typ chill? haha bah gå och släpa arslet runt gården.På onsdag kanske vi ska ut och jaga! ska jag testa skjuta kanske? träffar nog bättre än pappa som träffar ofta HostHostHOST. mohaahha.
nu känner jag mig riktigt komisk..HÄHÄH ÄÄÄ -ÄÄÄÄ- niklas garv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0