19 okt

Som sagt så var det väldigt skönt att skriva av moi,känner mig helt renad i själen,haha.Men nog om det.

Måndag idag,segt att gå upp men det funka.Så jävla trist väder bara-.- kom precis i tid till skolan.Hade mediakunskap,gjorde ganska många frågor till provet på onsdag,inte klar dock..får fan plugga my ass of imorgon.Men klockan 1000 skulle jag och mamma gå på möte med Thomas,min lärare.Vi väntade ganska länge,sen sa en lärare att han var i hallstavik,så det blev inställt :D haha.Då gick mamma till mina kompisar och skämde ut sig,enligt mig då.Dom gillade henne..tyckte hon var skön och cool? AjAj.hahah.

Efter mdk så hade vi ARL,gjorde nån uppgift på datan,sköpte efter grejs och så.Vi gick tidigare och drog till fordon och bygg där nere.Jag amanda jossan simon tommy och valle.Dom har det fett fult där nere :) HAHA,nej men gud så deprimerande..träffade marina där och några mer.Sen drog vi till Willys,blev jätte glad när det fanns värre rosa burken man fick ha godis i,OCH LOCK! 3;99kg(?) bara! köpte typ en halv burk för 17 spänn bara! vilket fynd ;)
Sen gick vi tillbaks till skolan hade lång rast.Sen engelska,hon prata några minuter sen fick vi gå för att hon är sjuk,så har sovmorgon till 10;20 imorrn ! Men måste ju göra ett tal som läxa,men det är nog ganska lätt.

Ja då hade vi ju ännu mera rast,så jag elina jossan och amanda var i klassrummet själva,och ibland kom marina och tommy.Vi lekte och var helt cp..spårade lite hahah,gud så kul vi hare :D älskar er gummsor (L)(L) Hahahahah nej jag skoja bah :d hahah.

Sen hade vi mpr med jan-åke,vi klippte ihop våran film vi gjorde på barnens Ö.Fa a a n vad kul vi hade där asså... " Vad fan är det där?!"  "En spruta!" HAHAH ♥
Efter det slutade vi 1640.Men jag fick ändå sitta kvar där nästan en timme och vänta på mamma,så jag satte mig vid datan och tråka ihjäl mig.Sen kom hon och sonny å hämtade mig,och dukke! Så lämna vi av dom sen drog vi till flygis.Handla lite mjölk,haha bara så ni vet.Och så hyrde vi en film. Knowing.Jag tycker den var fett bra,men liite konstigt slut bah ;p
yeye,nu orkar jag inte skriva mer,känns nog för idag.Imorgon är det origentering..hmhm.Malin vilse i skogen?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0