20 oktobér !!

GUUUUUUDKVÄLLER!!!!!!!!
idag hade vi sovmorgon till 1020.Jag åkte till amanda vid 8.Vi satt och chilla bah tills vi gick till skolan.Stannade på norrköp och handla lite godsaker som färdkost till origenteringen..stavning?haha.
Ja,sen gick jag amanda och jossan till Willys som vanligt,och handla godis.Och man måste tydligen vara 15 nu,och visa leg när man ska handla energidryck,som amanda blev väldigt upprörd över,haha.

Sen gick vi mot färsna..vi skulle hitta tre st såna där tryck saker,och vi hitta inte EN ENDA. Hahah så jävla fail.Så vi gick istl in till fiket och råna hela stället..mums.Vi gick sen tillbaks till skolan,satte oss vid datorerna ganska länge,sen hade vi svenska.Men svenska läraren är sjuk,så vi hade nån biblioteksvisning,som var v ä l d i g t  t r å k i g t.
Till sist hade vi mpr,och jag blev dissad av tissen juu !! :(  he hates me..nä,juuust kidding,everybody loves me :)
hahah va bara tvungen :d nej nu är ja nog lite trött.
IALF.hade det till 1620,då hämta mama upp mig,så lämna vi av sonny dukke och ammi som vanligt.Så åkte vi och lämna filmen och handla lite på flygis,sen hem.
Så nu har jag bara pluggat som fan till provet imorgon..kan lite nu,men det läär ju vara borta imorrn.
JAJJa,vi får väl se hur det går !!
Långdag imorrn med,
Tandläkaren på torsdag klockan 1.. ;( ett nödvändigt ont.

amen vafaaaaaaaan,har en blåsa på toppen av tung..snibben? hahah,irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0