tiiisdag

skola idag,tråkigt.Min lärare är cp i sitt lilla huvud..säger kanske nån gång orkar inte nu.Men kanske inte kan åka till spanien nu för jag har för mycket fråvaro,men han kan ju ta sig nånstans.Lilleman.
Ialf,efter skolan gick jag och amanda till bibblan,ja det är sant.Vi pluggade (?!) , men inte mycket ofc.Tog halv sju bussen hem,kände chaffisen,haha vilken tönt asså.Kom hem,käka soppa,.sen somna både jag och mamma när vi kollade på DH,då äre fan illa ! :o nu har jag ingen aning om hur det slutade..haha.Men man överlever väl.
Nu har jag en bajskorv i knät vid namn Zelda.Ska nu försöka plugga llite på ekonomi provet tills imorrn,känner ett ig närma sig,men försöka skadar ju inte.

jag har fett ont i lederna..ajaj. : (


on off on off on off on off on off
hahah aah,frankie :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0