fredag lördag

Igår i skolan hade vi ingen resurs på morgonen så jag gjorde klart en grej på ARL och satt vid datan bah.Sen hade vi SH,hon typ pratade och så jobbade jag och micke vidare med arbetet som vi gör.Sen satte vi oss i klassrummet sista tio minuterna,och jag sitter brevid tommy.Så börjar min näsa att låta när jag andas ut.Bah ; Beeep,typ.Så vi börja as garva medans hon pratade,fyfan va kul de va XD hhaaha.Sen vare lunch,det var chicken bits !!:D MUMS.Men jag hittar inte mitt matkort,så jag fick köpa en tallrik-.- men det vare värt ;)
Efter maten var det Mpr,där redovisade vi våra annonser för Personal Shopper.Jag var lite sluddrig och weird som vanligt,men det gick bra:D haha.Då fick vi sluta typ ett tror jag.Mamma hämtade mig,vi åkte runt och fixa lite och handlade.
Efter maten kom sonny hit med jocke.Dom var i stugan och mös lite,med andra folk asså.Lite senare kom alla in hit,det var typ 7 tjejer och några killar.Jag hade inte druckit något alls men va helt cp:D mamma var med också,fan va kul vi hade haha.
Några tjejer sov kvar här och dom andra i stugan.

Gick upp runt 12-1 idag,förskyld och trött.Mormor kom för ett tag sen och hälsade på,hon hade med sig mat:D haha.Nu har hon och mamma åkt till nt.Mamma ska sova hos Ammi,så jag blir själv inatt..ganska skönt eftersom jag är sjuk och o n t i magen ;(  Blir nog massa film och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0