12 maj

ja,dagen började inte så bra.När jag var på väg till skolan,i bilen,såg jag plöstligt en spindel brevid mig,som hängde i en tråd..typ en kors-spindel..jag fick ju såklart panik och bah kasta mig till mammas sida,som körde haha,hon bah ; VAD ÄRE !?!?! hahah,rolig start på morgonen :) när vi kom fram till amanda som stod och väntade klättrade jag ut genom baksätet,och amanda dödade spindeln! phu !

Direkt på morgonen hade vi nationella i kemi,det var faktiskt lättare än jag trodde,vi blev klara ganska snabbt men man var ju tvungen att sitta kvar till en viss tid,så då gjorde jag och amanda sten,sax påse..helt knäppt tyst var det när vi körde,så gör hon en as kul sak med handen,jag höll på att dö alltså ! fyfan vad jag skratta,tyst asså,inte det lättaste XD sen om inte det vore nog,så visa hon en ful rolig bild på mig..hahah och sen fick vi skäll av matilda ..haha care? :) vi hade kul..det enda som räknas.,.hihi.När det var slut hade vi två och en halv timmes rast,då gick vi till bänkarna ett tag och åt bullar,sen gick vi ner till stan ..till istvan och lite sånt,..köpte en burkcola på kryddan :D. ..sen upp till skolan igen,då hade vi teknik..gick väl ganska snabbt endå..sen hade vi gympa,samantha och ebba höll den,jag kunde bara vara med på 1 sak men,,,sen såg jag något jag sent kommer att glömma..ibland visar våran gympa lärare lite fööör mycket av sig själv..kill me,kill me now,tänkte jag när jag såg ena hennes...you know.ärrad för livet lixom.
Efter gympan gick jag och amanda till Anders,matteläraren och jag fick göra ett matteprov..hade inte ens pluggat ;o men eftersom jag är så sär,fick jag ha med matteboken att kolla i .,hahahaha :D sådet gick väl en aning bättre än alla andra(5?) gångerna jag gjorde provet..höhö.Efter provet som tog typ en timme,gick vi ner på stan igen,och då köpte jag en cola med mitt kort :d hade fan 50 spänn där ;)  så satt vi på bänken där i "väntrummet" som amanda kallar det ,haha,så står det en unge där och kolla på oss,väldigt mycket. 
Jag : Fan vilken söt.
Amanda: ;O neeeeeej!
Jag & Amanda ; HAHAHAHA.
så jävla snällt !:) haha.
Sen gick vi typ ner till stora torget och slappa och sola i solen...haha.där utanför Ett glas . Då satt det en (retard,antar jag) och pratade med sig själv..eller han pratade med någon osynlig framför sig..först trodde vi att han hade ett headsett i örat,men icke sa nicke.Han skratta vi mycket åt,speciellt när han gav Amanda The crazy eye-blick.HAHA ´han bah stirra rå läskigt XD..kul kul.
Efter ett tag gick vi till posten där vi blev hämtade av våra mödrar.Sen sågs vi igen vid rödljuset ! hahah.
Vi åkte hem ett tag,sen kom charlie och hämtade mig och mamma så åkte vi ner till På G.
Ni kan aldrig gissa vad jag åt....kycklingsallad! MMM juste,JAG åt något NYTTIGT! ..med cola :) haha. har fan druckit det tre gånger idag ;o ..Dom som var med va jag,mama,ammi,sören,johan,charlie,chrille och calle. Vi satt där ett tag tills vi kom på att det var DH idag..så vi powerwalkade hem,haha.Vi hann se slutet ialf,vet endå vad som händer..huhu.
Snart ska jag ta bort sminket och soooova !
Och på torsdag är det skolmaran,efter den ska jag och piff äta på arenan! wihuu (:

imorrn ska jag på visning av ett hus i solbacka..om jag får för helena..hehe.

Kommentarer
Postat av: Amandah

hah så fin du va när du tröck upp näsan mot fönstret i bilen ;)

2009-05-13 @ 18:21:53
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0