badabadkarärsexigt

imorse gick jag upp vid halv ett,och åkte och handlade helt äcklig och osminkad,skönt som fan.Sen åkte jag och mamma upp till sonny,och efter en stund kom sarah.Då gick vi ut med dukke till konsum och köpte godis :)
Sen åt vi middag,lövbiff och pommes MMMMMMMMMmm,mat är gott.
Efter maten gick vi hem till mig och jag hämta lite saker för vi hade tänkt att sova hos kjelle..Sen gick vi tillbaks dit och bada bubbelbad..as mysigt,med ljus och allt =) ..Sen duscha vi av oss och packa och drog hem istl,för mamma har humörsvägningar och muckar,så pallade inte,haha.Så nu sitter vi här och äter godis och gör en skiva :): HOHOHOOHOH.kände fört. oh fyfan vad det luktaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!! MUMS<3
imorrn blire pa-a-ha-a-arteeeyyii ! wippi-wu!
Badbilder kommer imorgon..nu ska vi slagga i mammas feta säng,med jens,så ciao!
PUSSS

oh great,nu är sarah övertrött... . . ... . .. .. .  .HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0