I'm in love with a fairytale

great.Nu har mamma smittat mig..förkyld som ett as..

Vaknade vid tolv av att min telefon ringde,men jag trodde att det var väckarklockan(trots att jag inte hade ställt den),så jag svarade och la på,så kollade jag på den,då var det pappa som hade ringt :d så ringde han igen bah ,la du på nyss? hahah.Mamma pratade ialf med honom om att han ska skicka pengar till balklänning..vi får väl se hur det går.Just nu är mamma ute och köper pizza,sen ska vi kolla på våra filmer som vi hyrde i fredags..är dock inte så sugen på pizza nu,tjugo i ett liksom..menmen. För övrigt tycker jag att det var rätt att Norge vann,söt var han ju också,är ju alltid ett plus (;


Kommentarer
Postat av: ewelina

Asså.. Han ser ut som ett as. Han sjunger som ett as. Låten va inte ens bra. vafan asså :(

2009-05-17 @ 13:05:33
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

nej... SÅ dålig ;O i'm in loooovääeee with a fääaaeeärytaaaääle. så låter han. Inte bra.

2009-05-17 @ 16:32:57
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0