Crossover

idag käkade jag,mamma,anneli och hennes barn på locanta,jag åt pizza,som var världens bästa! helt sjukt gott ;o men jag proppa i mig den fort som bara fan när jag fick reda på en sak :D haha,då mötte jag amanda,elin och amanda.Vi gick till parken och sprang runt och hängde bah.Lyssnade på bra musik,dansa..skämmde ut folket jag var med :) mohah.Jag träffa ju sarah också,hon va med oss innan hon åkte hem :)
Vid elva spelade christian walz(?)..och då bah rocka vi loss!:D haha.Efter ett tag gick vi ut från parken och träffade lite folk,så begav vi oss hem.Nu sitter jag här och fryyser,ensam hemma ..läskigt ;( ..får väl hoppas att mamma kommer hem snart,,
Imorgon ska jag plugga och så skulle vi ha typ piknick? haha,myyys bah.Kanske skriver mer om vad som hände ikväll imorgon.
Nä,nu ska jag sova,gunatt.






i'm in lööve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0