7 maj

imorse va jag as trött som vanligt,men gick upp och fixade mig..var ganska sen,sen fick jag reda på att vi inte hade nån bil,och jag skulle typ börja om 10 minuter,så jag följde med mamma till mormor och gick på andra lektionen istl,hatar att komma försent :D
Jag och Amanda hade gympan idag,först staffett,hinderbana och mattrace,dom blev väl ganska nöjda,dom andra små barnen,huhu..Sen hade vi lång lunch,amanda å jag gick ner till bänkarna och sola,och somna.haha,tur att vi vakna i tid,för sen vare blankiepans lektion !! ruggit rolig som vanligt.Sist vare SO,håller på med 1;a världskriget så vi kolla på nån film..men jag va inne på msn istl..Sen sa ola att jag va på gränsen för G på teknik provet(när jag plugga på fel papper) men han är så snäll så jag slipper göra om det ! :) då har jag bara ...massor kvar att göra :'( .
Amanda kommer hit ikväll,ska sova här för imorgon har vi utklädnad till 9ans sista klassfoto typ,så man ska vara utklädd..vi vet inte vad vi ska vara än dock..kanske ha karatekläder och sminkad sönderslagen..eller som amanda sa,en hora :) hhahahaha.Sen ska vi väl plugga på matten,prov imorgon..och jag måste göra mina labbrapporter och frågor till biologin !!! och då MÅSTE jag det..uugh. Sen tror jag att vi ska ha muntligt i engelskan imorgon istl,hann inte idag.
OCH IDAG HADE JAG INGEN ATT KOLLA PÅ !!! :'( he was gone... abuhuuuuuu.
Har ganska mycket med skolan och sånt nu,så jag kanske inte bloggar överdrivet mycket..måste tyvärr lägga ner mycket energi på skolskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0