5 maj

sjuk,sjuk och återigen sjuk.
skola idag,nationella på morgonen,gick inte sååå bra..bip test på gympan..godkänt ialf,haha.Stan efter skolan med amanda & marina.,handla bulle :D huoh.Just nu är det hur jävla mycket som helst i skolan,14 skoldagar kvar och minst 10 prov alltså.Får väl se om jag har samma betyg som nu för att komma in på media sen...
Är ialf sjuk igen,försyld.fryser.Sovit sen 4-5 idag,gick upp och åt nyss..och jag är fortfarande trött,så det blir att hoppa in i min sköööna säng och typ läsa. Blir så irriterad,mitt minne är hur kasst som helst,blir fan bara värre..jävligt förvirrad ibland.. .ska typ ha teknik prov imorrn..? fattar nada,as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0