29 maj

idag försov jag mig som vanligt,missade första lektionen,gick till den andra.Det var blankies lektion,vi kolla på film medans jag skrev klart bok analysen.Sen var det engelska,fortfarande vikarie..vi var i olika grupper och skulle gå fram och säga ett nyhetsinlägg eller nått,men han glömde mig och amanda,så vi slapp! haha,det var ju bra,men man undrar ju om man existerar.. .. . haha.Sen lunch,och So..höll på att somna.
Till sist hade vi syslöjd typ as länge,är ialf nästan klar med min "tröja" nu! hahah.
Efter skolan gick jag hem med Amanda & elin,och nu sitter jag här..hungrig och trött..får se om man går ner på stan senare.I helgen måste jag ialf ;

Skriva klart flera labbrapporter.
Skriva biologi frågorna.
Plugga på matte.
Skriva biologiuppsats..4 sidor.


ohh va kul.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0