28 maj

Snart är Maj slut,helt sjukt hur fort tiden går!!! :O
Idag hände inte så mycket i skolan,vi hade vikarie på engelskan..sexyyy.haha..Sen på gympan hade vi dans..typ vals,fox grej..jag dansa med klein och holma,haha! Och lilla chicken amanda våga inte :) hahaha<3
Sen vare lång lunch..och så hade vi nationellt prov i matte,muntligt..det gick faktist ganska bra ;o tro det eller ej.
Sen hade vi ännu mer rast,för vi hade inte mussemanges lektion,och så hade vi självstudier på Helenas lektion,men alla bah sprang runt och lekte typ :) Efter skolan gick jag hem i spöregnet,vädret är helt cp ?
Håller på och skriver en bokanalys..så otroligt tråkigt.Men som tur är kan jag trösta mig med glass:) huhuhu.
Min morbror Sören fyller år idag btw,41.Mamma är där nu,jag kunde inte följa med pga pluggplugg-.-.
Men nu ska jag fortsätta skriva och sen duscha!
Imorgon blir det kanske crossover,eller marknad. (:

Kommentarer
Postat av: ewelina

Det är din katt som Bell gosar med :)

2009-05-28 @ 22:29:47
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0