24 maj

vaknade alldeles för sent idag,typ vid halv fyra..he-he..men till mitt försvar kan jag säga att jag somna typ fem,för jag mådde så jävla illa hela natten och satt typ vid toan,trodde jag skulle spy. ;( ..mår fan illa 24/7! . Det enda jag har gjort idag är suttit framför tv;n och kollat på dåliga program..och druckit massa vatten.
Imorgon är det skolan igen :D ,har dock prov på 1;a världskriget..och jag vet inte ens vad fan jag ska plugga på,så det blir väl fail på det..men jag kan ju ialf sitta uppe hela natten och "plugga" eftersom jag inte kommer kunna sova på ett tag..sen ska jag läsa runt 200 sidor i en fitt bok till på onsdag..wish me luck liksom.Och sen är det massa annat..lite skit i engelska,matte och biologi..gäsp.
Har ialf varit ett trevligt "lov" ,.

Kommentarer
Postat av: caroline

lite för mycke lysmelk kanske? ;p

2009-05-25 @ 08:09:12
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0