15 maj

yaoooooooooo.
Dagen började med matte,gjorde ett matteprov och drog ut på tiden med flit så jag slapp lektionen,mohaha.Sen var det mussemange,och det tog typ 20 minuter för han att starta en film som vi ser på,så då satt alla och snacka,själv var jag på dåligt humör...kommer inte ihåg varför..jo juste! jag hade fått prickar,dom kommer typ när jag är sjuk,och nu är jag förkyld satt..blev lite sur på det.Sen var det engelska,pratade lite med maria om betyget,hon snacka snabbt och på skånska så jag fatta inte så mycket,men typ att jag får VG i slutbetyg om jag får Vg på muntliga i engelska? :p nåt sånt.
Sen var det lunch,POTATISMOS MED SMÖR<3!
Efter maten,på rasten i korridoren gick tman mot mig och jag typ dog..drömmde mig bort,haha.
Sen hade vi SO ett tag till klockan 1,då gick vi till kultur sakerna,jag och amanda hamna på modevisningen. . . hahah,men vi typ vägrar att gå så vi ska ev stå i bakrunden och dansa!! hahaha i aulan lixom..som att vi inte skämmer ut oss tillräckligt i skolan bah :)men äsch,sista året,dom kommer ialf ihåg oss,höhö.
Vid 2 slutade vi,då satt jag och väntade på en överseg mor som hämtade mig,vi åkte hem en stund och sen handla vi på flygis och hyrde film! Ville egentligen göra nåt med nån,men blev filmkväll istället.

Imorgon ska jag ialf sola om någon vill göra det med moi (; hihi.
Men nu ska jag äta min ben&jerrys glass och kolla på scrubs ! eller som mamma säger : tom&jerrys.haha aa,nästan va.
Fail.

Kommentarer
Postat av: Amandah

GRRR mmmm MALIN grrrrr

2009-05-16 @ 23:28:20
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0