14 maj

nu ska jag berätta utförligt vad jag har gjort idag,hoho.
vakna,fixa mig,amanda kom och hämta upp mig vid 8,då åkte vi till hennes farmor & farfar och hämtade en hund,xina(?),sen gick vi till stället alla skulle mötas,det var ju maran.Det tog en stund innan vi hittade vart våran klass var,men sen såg vi,och sarah gick med oss :) .hon fick se tman OHOHOH HAAAT! ..Det var typ as många hundar överallt,lite läskigt ( ..sen kom polisen,,? hahaha,töntigt. Men sen startade det och vi gick...7.8km? eller något.Det var  inte  sååå jobbigt,men fick ont i vaderna som vanligt..gick utan skor ett tag.,skönt som fan.När vi kom i mål..typ nästnästnäst sist,så gick vi och lämna hunden,men först hälsade vi på mange :D hahah.Efter det tog vi bussen till station,jag menar kom igen,vi hade faktist gått hela dagen .Sen gick vi till arenan och käka,gott som fan var det.Sen åkte amanda hem och jag & sarah gick och chillade utanför kryddan typ en timme,sen satt vi oss på stationen och mötte,micke,micke,hilmer ..några stycken ,hahah fan va jag garva, "scooby doo" HAHA.! Sen efter ett tag,och efter att ha skämt ut sarah bara lite,gick vi tillbaks till kryddan,köpte en dricka,huhu.Sen kom blomm och jylle,sen pata.,sat där ett tag,sen gick dom så jag och srah gick till Conclean(saknart),och sen fick jag skjuss hem av dom (: ..nu sitter jag här och har lite ont i benen,trött som fan,men vill gå ut ;o :(  Mamma sa att jag har blivit röd/brun i ansiktet,så fråga hon om jag hade haft glasögon,jag bah jaa,vadårå? hon bah ,jag ser det.haha så hade jag värra vita linjen,al'a kim kardashian ;)
Just nu väntar jag på maten,ostpannkaka!! MUMS<3 vad som händer efter det får vi se .

Imorgon ska jag ha matteprov och engelska np,muntligt..trooor jag.Sen börjar kulturdagarna..Ledig onsdag till söndag nästa vecka dårååå :D mahaha..
Det blev ingenting med lägenheten i knutby...hade nå jävla cp förening som säger att man inte får ha katter ute???helt jävla sjukt ju.Den enda glada nyheten just nu är att jag ska få en kissemiss av ewelajjna ! IHIHI:D<3 Frasse,Franky,Tequila,,eller vad sägeru?;)); haha.
Bilder från dagen imorrn eller senare.

Kommentarer
Postat av: Amandah

FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE FRASSE



WE ALL LOVE FRASSE (L)

2009-05-14 @ 21:16:42
URL: http://devingle.blogg.se/
Postat av: ewelina

men LUDWIG! :)

2009-05-14 @ 21:44:08
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

men LUDWIG! :)

2009-05-14 @ 21:46:33
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

Ludwig är gulligt -.- INSE!

2009-05-14 @ 22:02:31
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0