Zzz

somna halv 5 imorse...för jag satt och spela spel på msn och det var jätte spännande :o haha :D så jag var en aning trött på sista lektionen..skolan var väl som vanligt.. sömnigt...efter skuulan gick jag & amanda till kryddan och köpte godis som vanligt :D MEN vi gick inte till bibblan! ;o ganska stolt..men vi gick hem och kollade på twilight ! med godis dricka och täcke och mys bah ;D sen kom folket som skulle kolla på lägenheten.,jag bara satt i mitt rum,fan att jag tänker hälsa liiksom :O pffs..
efter en stund åkte amanda hem ;( ...sen har jag typ duschat...har inte ätit middag än..blir väl nudlar rå sent som vanligt :D såå gott :) .. så imorgon ska vi till dom där jävla fitt målnings museumserna hahaah ! det kommer suga,för typ massa andra nior ska med -.- ... och jag har inte köpt matsäck så jag kör väl på limpa och saft! ;d haha.
och vi ska vara på stationen tio i åtta,och som tur så hämtar Amanda mig,annars kommer jag nog inte hinna :D hihi<3
.... jag får sån jävla stor ångest när jag kollar på min recension :( suger så hårt.. massa prov framöver också..suck-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0