segt

igår i skolan hade vi matteprov.och det gick ju som det gick.dåligt alltså. sen gjorde jag ett engelska förhör,men kunde inte svara på alla frågorna för ett jävla cp äckel missfoster satt och störde mig ! bara.dö ! eller du kan ju börja med att växa upp.
sen hade jag och a jour i cafeterian till halv 2,efter det syslöjd.
Efter skolan gick jag till kryddan och där va sarah och tove,.jag köpte liite godis så åkte jag och sarah till täby C. i ett jävla piss väder ! vi gick runt lite och sarah köpte grejjor,vi käka på donken,sen åkte vi hem igen..as trötta somna vi typ mellan 8-10 på kvällen ;d
imorse vakna jag 10,och låg och dega.sen åkte sarah hem och då gjorde jag frukost..så har jag börjat hosta med -.- ..mamma är på en flyttstädning nu ,så när hon kommer hem ska vi väl handla och ikväll blir det film och mys,i think.
Niklas är nu på väg till Holland,där han ska jobba typ i två veckor !!! WIHUUU då kanske man får ha sakerna ifred hemma ! :)

fick VG på mitt fysik prov,btw :o .glömt å säga :D .bästa på längeee .. -.- .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0