ös

igår när niklas fyllde år kom först familjen och några av niklas kompisar,vi käka mat och sånt..sen åkte vissa hem,och då kom resten av hans polare,gaaanska många ialf. haha det var as kul ! tror att det minst var 15 pers asså..efter mamma och alla hade gått.men jag & sarah fick vara med :D hahaha,jättesnälla och roliga folk också :) vissa blev ju för fulla kanske...höhö. men det var väldigt kul ialf,.sen gick dom vidare till krogen,då åt jag och sarah nudlar,sallad och jag åt resten av tårtan! haha. och sen så tänkte sarah sova :O men det fick hon ju såklart inte ;) jag satt och pratade med henne och skrek lite,..skratta högt.. hihih.sen kom mamma och ammi hem,och sa att vi skulle köra anden i glaset bah;o  blev lite chockad haha,men vi gjorde det typ en halv timme bara,sen gick ammi hem och vi sov.
i morse åt jag äppelpaj till frukost :D haahha och efter ett tag åkte jag,sarah & mamma till spillan och hämtade pata och niklas.efter det drog vi till arenan och åt pizza ;d  sen så släppte vi av pata,åkte och handla,och sen hem.och så åkte sarah hem :( ..glömde kammen ;) hhaha. efter hon åkte hem började jag städa mitt rum..så nu äre väl okej.
imorgon är det måndag igen...SUCK! på tisdag ska vi till nåt jävla konstmuseum,och kommer hem halv 4 ! + att vi åker med andra klasser -.- pälla..sen på onsdag är det prov i teknik - KAN INTE ETT SKIT?!:O!! och på fredag np i engelska..och omdömerna kommer i slutet av veckan,och jag har fortfarande inte gjort klart min jävla hor recension ! det går bra för mig :) -.- ......lite roligare saker är väl att om pappa skickar pengar i veckan ska jag och sarah kanske till täby C ! :) ska shoppa loss då !:D  och att på tisdag ska vi ringa till läkarn och försöka få en tid ,äntligen !
och imorgon kommer tydligen folk hit och ska kolla på lägenheten ;o.. bajsbajsbajs.
nu ska jag ta och tvätta bort sminket och ta glass & sprite och kolla på Twilight eller bolt (HAHA) ..jag kollade på twilight i fredags,men den tröttnar man aldrig på :)









jag försöker bara hjälpa dig..förgäves? det var tungt att höra.  ..från dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0