onsdag

inatt runt 2 väntade jag på att franky skulle berätta en sak på msn.men han är så jävla seg,så jag blunda bah ett tag,så vakna jag sen klockan 7 ;o datorn på och allt..sov liksom as obekvämt -.- hans fel ! arrarr . men men.


ialf,konstigt nog så var det inte en trög dag ida...för vi jobbade in en lektion så fick vi sluta halv ett ..haha det var biologi sista lektionen,och ebba jag & amanda var as trötta och skratta som fan , ove blev lite irriterad :d haaha..när jag kom hem så gjorde jag äggröra och sen somna jag :o  från klockan 3 till 5-6 typ :D åt hamburigs när jag vakna och sen gick jag & mamma till konusm,mötte sonny,dukke och rizah på vägen hem.. när vi kom hem började mamma göra en efterrättoch jag gick in å duscha..efterätten va typ nån gotländsk,något med risgryn och saffran..grädde..och sylt..själv tyckte jag inte om det..bara grädden :D haha..
imorgon är det skola :D wihooooo ! <3

Kommentarer
Postat av: Amandah

HAHAH självklart; ARR ARR

2009-03-19 @ 16:38:51
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0