måndag

jag tror att det bara är jag som är glad att det är måndag ;) hihi,idag var det as kul i skolan.
det började med matte..som kanske inte är så kul..och sen svenska..inte kul,,.men SEN på blankies lektion var det skit kul :D så här vare ;
jag satt och pratade med rasmus,moa,amanda och martina,så sa rasmus till moa bah ; fan vad mycket smink du har !
då sa jag ; nej,om man har mycket smink så ser man ut som en jävla HORA och det gör inte hon ! haha så kommer mange upp bakom mig och ser lite förvånad ut ; vad sa du malin? jag bha ; ...ingenting :D  han bah drog ut min stol och fråga igen; jag bha ,; jag sa jävla hora..det är inte mitt fel! jag växte upp på lommarvägen! hahaah alla typ skratta,ink han,men han fick ju ont i ryggen så AHAHHA..det var en ganska intressant lektion,för jag fick gå upp och skriva på tavlan olika könsord på finska ! hahaah
Malin ; vad betyder Jorma? gissa någon..
Moa ; KUK!
Malin ; RÄTT !
hahahahahahaha sen skrev jag att mange är en bajs pojke :) hihihi han älskar mig !
efter det var det lunch.vi fick som vanligt sluta en kvart tidigare än alla andra..det var chicken MCNUGGETS! jätte gott :D så jag och amanda åt as mycket och sen gick vi till engelskan...som är så jävla tråkigt..fick tbx typ en uppsats, VG- .. -.-  hate her alltså. menmen..sen hade vi helena igen,vi har börjat med den jävla august strindberg -.- varför är han så jävla speciell? jag kan också skriva dikter ! -.- men jajjja!  efter skolan var jag faktist vaken en timme innan jag somnade ;d och som vanligt när jag sover som skönast ska alla börja skriva på msn -.-  franky,blomm,amanda jag bha JAG SOVER!!! klockan var liiksom 4 typ :D heheehee.. efter jag vakna..typ vid 7,åt vi middag och sen åkte vi till willys...duschade och nu sitter jag här och väntar på att min josh film ska ladda klart ! sen har jag pluggat också :o  fysik prov imorgon..kan det väl hyfsat...men har väl glömt bort allt imorgon..har ju matteprov också..får väl ta en titt på det med.,men nu sörru,nu ska jag kolla på film :D

Kommentarer
Postat av: Amandah

DIN HORA HAHAHHAHAAH XD

2009-03-17 @ 14:57:48
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0